Wednesday, May 9, 2007

marea bloggareala...

Am ajuns mai dvm acasa si eram franta. M-am uitat lung la computer si mi s-a facut si mai lene. Am fost la Conferintele Olimpiadelor Comunicarii azi. Interesant, dar nu ce ma asteptam. Revin cu un post numai despre asta. Dupa conferinta cu blogurile eram super bucuroasa. Abia asteptam sa ajung acasa sa vad si eu blogurile oamenilor destepti, sa ma minunez. Am dat un search la vreo 2-3 (manafu*, zoso*...). Reteta succesului se pare ca este una: keep it simple. Mi-am dat seama ca ma agit mult prea mult cu postarile, cu incercarile mele de blogguit bine. Evident am inceput prost. Continui in aceeasi stare. Sper sa ma destept si eu ca si altii si sa scriu ceva chiar destept. Sa poata sa citeasca si altii pt prima data ceva suuuper tare, ce nu au mai citit pana atunci.
Pana in momentul marii desteptari, bloggareala mea continua, la fel de proasta si de insipida, complicata, acolo unde s cauta simplitatatea, afara din subiect si mi s pare ca mi-a obosit si tastatura, si vrea sa dau publish, sa ma bag in pat, sa tac si sa dorm.
Maine dimineata incerc sa ma trezesc si eu ca manafu la 6 jum si inainte sa plec la facultate, citesc cateva bloguri, ii comentez si poate ma loveste si p mine inspiratia...cine stie?!

1 comment:

Anonymous said...

eu cu fetele (miha, cristina, elena) aveam o reteta a succesului, cei 3 S:keep it Simple,Stupid, Sick. Inca n-am avut succes cu ea.. urmeaza:D