Sunday, May 13, 2007

Femeile sunt niste creaturi foarte ciudate

Acum vreo 20 de minute am plecat la magazinul de la colt sa cumpar niste Cola, un Redbul, ciocolata, chipsuri, bomboane si o inghetata.
Dupa ce mi-am aprovizionat cosul cu otravitoarele cumparaturi, am asteptat cuminte la coada sa-mi vina randul sa platesc.
Inaintea mea o tipa deserta cosul ei: un bax de apa plata - sticle mici, 5 Activia cu musli, 4 Activia cu fructe, un Activia simplu, 10 Fibrobar (batoane dietetice absolut scarboase la gust care in loc sa suplimenteze mesele zilnice le inlocuieste de cele mai multe ori), 10 Siluetbar (aceeasi tampenie cu alt nume), o cutie de Fitness cereale, o cuite de lapte cu 1% grasime si la sfarsit o ciocolata Kinder Pingui. Total de plata: 600.000. Inainte de a iesi, fata scoate din punga ciocolata Kinder, o intoarce, analizeaza tabelul cu calorii si dupa o minutioasa deliberare o desface si musca cu pofta din desert. Zambeste, resigileaza ciocolata si o arunca in cosul de la iesirea din magazin...
No comment.

No comments: